Skip to content

February 14, 2013

Am inceput sa crosetez dupa cum se observa.

Si-mi place la fel de mult ca si faurirea accesoriilor din metal  😀

Pentru urmatoarele accesorii am folosit croseta din metal nr 3.5 si fir din lana si bineinteles neuitatele bilute si margelute 😀

                                                       inel-lana-maro cu fundita si 3 bilute aurii inel-lana-mov-cu-bilute-aurii

inel-lana-portocaliu-cu-gri-cu-margea-aurie

Povestea ursuletelui a inceput acum doua saptamani, cand am mers la un curs de crostat.

Acolo, fete care mai de care sa croseteze cat mai bine si mai elegant! Si am aparut eu! 🙂

Carevasazica … eu … cu croseta mea de 4.

si la cat de mult mi-a placut am hotarat (impreuna cu ursuletul) sa fac o caciulita 😀

Si am dus la bun sfarsit indeletnicirea mea!

Va place?

ursuletul-cu-caciulita

Leave a Comment

Leave a Reply

